• Emailinfo@stirixis-consulting.com.cy
  • Τηλέφωνο+357 22 486-135

βλέπετε την υπηρεσία

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Η STIRIXIS, θέλοντας να παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, εκπονεί επίσης επιχειρηματικά σχέδια και μελέτες σκοπιμότητας. Η ομάδα μας απέκτησε σημαντική εμπειρία στην ετοιμασία σχεδίων για εξασφάλιση επιχειρηματικών δανείων μέσω Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων, καθώς και στην ετοιμασία πλάνων για την απόκτηση χρηματοδότησης από την ΕΕ, αφού πολλά προγράμματα έχουν ως προϋπόθεση την ετοιμασία επιχειρηματικών σχεδίων και τεχνοοικονομικών μελετών.

Η STIRIXIS αναλαμβάνει την ετοιμασία αποδοτικών επιχειρηματικών πλάνωνπου περιλαμβάνουν την περιγραφή/ αφήγηση του επιχείρησης ή ιδέας καθώς και τις σχετικές οικονομικές προβλέψεις.

Μέσα στο σημερινό υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον, είναι σημαντικό να καλλιεργείται και να διατηρείται μια κουλτούρα συνεχιζόμενης βελτίωσης διαδικασιών. Το σύστημα DMAIC, είναι μια δομημένη προσέγγιση για τη βελτίωση διαδικασιών, βασισμένη στην προσέγγιση LEAN 6σ. Το DMAIC εφαρμόζεται σε υφιστάμενες διαδικασίες και στοχεύει στην παροχή προστιθέμενης αξίας στον πελάτη.

Το Six Sigma (γνωστό και ως 6σ) είναι ένα σύνολο τεχνικών και σχετικών εργαλείων για τη βελτίωση διαδικασιών. Στόχος του Six Sigma είναι η βελτίωση στην ποιότητα των αποτελεσμάτων των σχετικών διαδικασιών μέσω της αναγνώρισης και αντιμετώπισης των αιτιών που προκαλούν ελαττωματικές διαδικασίες, καθώς επίσης και η ελαχιστοποίηση των μεταβλητών παραγόντων στις παραγωγικές και επιχειρηματικές διαδικασίες.

Το Six Sigma χρησιμοποιεί ένα σύνολο μεθόδων διαχείρισης ποιότητας, κυρίως εμπειρικές και στατιστικές, και δημιουργεί μια ειδική υποδομή ανθρώπων μέσα στον οργανισμό οι οποίοι είναι ειδικοί σε αυτές τις μεθόδους. Κάθε έργο, ακολουθεί καθορισμένα βήματα και έχει συγκεκριμένους στόχους, όπως για παράδειγμα: μείωση του χρόνου για ολοκλήρωση του κύκλου διαδικασιών, μείωση ρύπων, μείωση κόστους, αύξηση ικανοποιημένων πελατών και αύξηση εσόδων.

Το Mystery Shopping χρησιμοποιείται για τη διενέργεια στοχευμένων ερευνών με σκοπό να εντοπιστούν σημεία που χρήζουν βελτίωσης σε ένα οργανισμό, σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών. Η μέθοδος αυτή, αξιολογεί και καταγράφει τις απαιτούμενες πληροφορίες σχετικά με την συμπεριφορά και επίπεδο εκπαίδευσης των υπαλλήλων, την εμπειρία που βιώνει ο πελάτης και την πραγματική εικόνα που εισπράττει κατά τις επισκέψεις του στο καταστήματα, κατά τις τηλεφωνικές κλήσεις σε κέντρα υποδοχής κλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών και κατά την υποβολή αιτημάτων σε ιστοσελίδες για τον προσδιορισμό του χρόνου ανταπόκρισης.

Μέσω αυτής της μεθοδολογίας, μια επιχείρηση μπορεί:

  • Να αποκτήσει σημαντικές πληροφορίες για τη δημιουργία ευρέως φάσματος εκθέσεων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες της επιχείρησης
  • Να αξιολογήσει το επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν οι πελάτες της στις περιπτώσεις επισκέψεων στο κατάστημά της, κλήσεων και ηλεκτρονικών αιτημάτων
  • Να αναγνωρίσουν τομείς που χρήζουν βελτίωσης
  • Να παρέχει τη βάση για την αξιολόγηση και την παροχή κινήτρων του προσωπικού πρώτης γραμμής
  • Να παρακολουθεί βαθμολογήσεις, στατιστικά στοιχεία ή αναφορές σχετικά με τις υπηρεσίες του, την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών και να αναγνωρίζει τους τομείς βελτίωσης
  • Να προσθέτει αρχεία όπως, φωτογραφίες, βίντεο και ηχητικά αρχεία, για την βελτίωση των αποτελεσμάτων
  • Να συνδέεται και να έχει πρόσβαση σε αναφορές ηλεκτρονικά από οποιαδήποτε τοποθεσία από tablet και τηλέφωνο
  • Να λαμβάνει ειδοποιήσεις με ηλεκτρονικά μνήματα και SMS σχετικά με επισκέψεις κατόπιν ολοκλήρωσής τους, καθώς επίσης και άλλες ειδοποιήσεις σε καθορισμένα χρονικά διαστήματα
  • Να εξάγει δεδομένα σε μορφές Excel, SPSS και PDF

Το πρότυπο «Investors in People», είναι ένα διεθνές πλαίσιο καλών πρακτικών στον τομέα διαχείρισης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο εφαρμόζεται για 25 χρόνια, σε πέραν των 14,000 οργανισμών σε 75 χώρες. Το πρότυπο στηρίζει οργανισμούς με την παροχή του πλαισίου για καθοδήγηση, υποστήριξη και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού για βιώσιμα επιχειρηματικά αποτελέσματα. Επικεντρώνεται περισσότερο στα αποτελέσματα παρά στις διαδικασίες, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητα των υφιστάμενων συστημάτων και πρακτικών διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Το «Investors in People» μπορεί να υλοποιηθεί από οποιοδήποτε οργανισμό, ανεξαρτήτως μεγέθους, τομέα δραστηριότητας και δομής. Οργανισμοί οι οποίοι έχουν διαπιστευθεί επιτυχώς με το πρότυπο «Investors in People» θεωρούνται «εργοδότες επιλογής».

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε στις προσπάθειες σας για διαπίστευση κάτω από το πρότυπο «Investors in People», αξιολογώντας τις πρακτικές σας συγκριτικά με τις απαιτήσεις του προτύπου, βρίσκοντας κενά και ευκαιρίες, και δουλεύοντας για την επίτευξή τους. Χρησιμοποιούμε αυστηρή μεθοδολογία, δουλεύουμε για την ανάπτυξη πρακτικών διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού και αξιοποιούμε την εμπειρία και τις γνώσεις μας σχετικά με τους τομείς δραστηριότητας για την προστιθέμενη αξία στην επιχείρησή σας.