Περιγραφή προδιαγραφής
Το παρόν πρόγραμμα περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη ανάλυση όλων των προδιαγραφών και τεχνικών που πρέπει να ακολουθούνται για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών από τους πωλητές. Σε αυτό περιλαμβάνεται η λεπτομερής περιγραφή της σωστής προώθησης προϊόντων στον οργανισμό.
Επιπλέον, το πρόγραμμα παρέχει αναλυτική εκπαίδευση σχετικά με την αντιμετώπιση δυσαρεστημένων πελατών και παρουσιάζει αποτελεσματικές λύσεις για την αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων. Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται σε τεχνικές διαχείρισης περιστάσεων που απαιτούν ευαισθησία και επαγγελματισμό για την εξυπηρέτηση των πελατών με επιτυχία.
Στο τέλος του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει τις απαιτούμενες δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του χώρου πωλήσεων και να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στους πελάτες τους.
Ανάγκη κατάρτισης
Η εκπαίδευση του προσωπικού πωλήσεων και η διαμόρφωση ενός καλού πλάνου πωλήσεων είναι κρίσιμες για να ανταπεξέλθουν στις γρήγορες αλλαγές που συμβαίνουν στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Μέσω αυτής της κατάρτισης, το προσωπικό πωλήσεων αποκτά τα απαραίτητα εφόδια για να αντιμετωπίσει τις νέες συνθήκες και να προσαρμοστεί στις προκλήσεις.
Με τον τρόπο αυτό, το προσωπικό αισθάνεται ενδυναμωμένο και έτοιμο να αντιμετωπίσει τις πολλές προκλήσεις που προκύπτουν. Ένα καλό πλάνο πωλήσεων προσφέρει καθοδήγηση και βοήθεια, επιτρέποντας τους να εκμεταλλευτούν αποτελεσματικά τις νέες ευκαιρίες που εμφανίζονται. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, η εταιρεία και το προσωπικό των πωλήσεων είναι πιο προετοιμασμένα να προσαρμοστούν και να επιτύχουν επιτυχία σε μια απαιτητική και δυναμική αγορά.
Στόχοι κατάρτισης
Παρακολουθώντας το πρόγραμμα αυτό, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις παρακάτω δυνατότητες σε ό,τι αφορά τον ρόλο του σύγχρονου πωλητή:
Επίπεδο γνώσεων:
Επίπεδο δεξιοτήτων:
Επίπεδο στάσεων:
Με τις παραπάνω γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις ικανότητες τους στις πωλήσεις και να προσεγγίζουν την εργασία τους από μια πιο προσανατολισμένη προς τον πελάτη στάση.
Περιγραφή υποψηφίου για συμμετοχή
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που εργάζονται στον τομέα των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών και ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στην προώθηση και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.
Το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης STIRIXIS θα απονέμει Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα.
Privacy Policy | Cookie Policy © 2019 . All Rights Reserved S.K Stirixis Ltd. Designed & developed by Action 360x